0 oy
178 göst.
12 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (126 puan) sordu
Bu gün  doktora  gittim renkli utrasonda ödem cok dedi o yüzden bulanik cikti ama saglik durumu iyi  22 haftali  5 aylik  olmusuz  540 gr  dedi  doktorumuz  bu durumu  yaşıyan  varmi  napmam  gerek  ne zaman  bitter  bide burda  23+2 haftalik  gözüküyorum  doktor 22 haftalik  dedi 
Gebelik haftası 22+0
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 222 göst.
23 Kasım 2023 Doğum kategorisinde Fatos.01 (1 puan) sordu
0 oy
0 cevap 223 göst.
26 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Leyla4735 (127 puan) sordu
0 oy
1 cevap 345 göst.
1 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde S.cysn (97 puan) sordu

1,512,382 soru

24,668,449 cevap

367,124 kullanıcı

...