Canım benimde aşağıdaydı iğne kullandım 2 kere bunun için sonra kendiliğinden çıktı yukarıya ben ayaklarımı dikiyordum bu süreçte oda iyi geldi inşallah en kısa sürede çıkar yukarıya
1,512,367 soru
24,668,283 cevap
367,117 kullanıcı