0 oy
195 göst.
12 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (126 puan) sordu
Kizlar doktordan  yeni geldim  renkli  utrason  çektirdim herseyi  guzel  haftamiza  göre  agirligi  iyi  5 ay 22 haftalik  540 gr dedi  doktorumuz  yanliz  ödem  var  dedi  bu haftalarda taşıyan oldumu  naptınız  hemen  dusuyomu  bu ödem  
Gebelik haftası 22+0
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 352 göst.
4 Nisan 2024 Doğum kategorisinde Meryem erdem (92 puan) sordu
0 oy
2 cevap 530 göst.
18 Ekim 2022 Doğum kategorisinde ayse.m k (126 puan) sordu

1,512,782 soru

24,673,779 cevap

367,418 kullanıcı

...