Korkma canım ilk doğumda banada öle vermişlerdi hatta açıldıkça aşağıya doğru inecek sakin çekme demişti ebe suni sancı vermeden dogurmustum rabbim Ins.tez vakitte kucağına almayı nasip etsin sagsaglim
1,512,175 soru
24,665,940 cevap
366,975 kullanıcı