Korkma canım ilk doğumda banada öle vermişlerdi hatta açıldıkça aşağıya doğru inecek sakin çekme demişti ebe suni sancı vermeden dogurmustum rabbim Ins.tez vakitte kucağına almayı nasip etsin sagsaglim
1,512,149 soru
24,665,531 cevap
366,953 kullanıcı