0 oy
853 göst.
11 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (105 puan) sordu
29 hafta +3gunlukken dogum yaptım bebegim kuvozde nezaman cıkar birde sütüm cok az cumartesi den beri 15 ml anca geldi sagdım elle pompala hic gelmiyor yenidogan yorgun bakımdaki bebegime yeterli mi ne kadar gider yarın olan sutu bırakcam hastaneye birde sut hic gelmez yada az gelirse nasıl beslıyolarr hemşire mama vermiyoruz kucuk dedi birde yer yok kuvoz dolu olursa il dısında gider demişti kuvoz bosalmazsa dediydi ama yer acıldı il dısında gitseydi o zaman sut nasıl verilecektir ki  birde bebegim yasar mı bu aylarda dua edin sutum olsun bebegim bir an once sag salim cıksın
Kapatılma nedeni: Bebek bakımı bölümüne yazınız

İlgili sorular

0 oy
31 cevap 1,988 göst.
4 Nisan 2023 Doğum kategorisinde Sila55 (777 puan) sordu
0 oy
4 cevap 706 göst.
14 Aralık 2020 Doğum kategorisinde Saricicek (59 puan) sordu
0 oy
13 cevap 799 göst.
6 Haziran 2022 Doğum kategorisinde dilara3425 (105 puan) sordu

1,512,234 soru

24,666,656 cevap

367,028 kullanıcı

...