0 oy
310 göst.
11 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (335 puan) sordu
Kizlar dogum yapali 10 gün oluyor. Ama inanılmaz el ayak kasintim var arada sac diplerim de kaşınıyor böyle bir durumla karşılaşan var mi ? Neyle ilgili olabilir cildiyeye mi gitmeliyim dahiliyeye mi yoksa ortopedi falan mı 

3 Cevap

0 oy
11 Nisan 2021 (892 puan) cevapladı
Cildiyeye git canım ihmal etme yayılır vücuduna. Emzirdigin için kortizonlu krem de veremez çok sıkıntıya girersin
-Reklam-
0 oy
11 Nisan 2021 (57 puan) cevapladı
Canim kekik kaynat suyu ılık olunca kaşıyan yere sür geçer insallah
0 oy
11 Nisan 2021 (129 puan) cevapladı
Elin ayağın şişmiş miydi 
11 Nisan 2021 (335 puan) yorumladı
Evet sismisti malesef
11 Nisan 2021 (129 puan) yorumladı
Onlar iniyor ya o yüzden kaşınıyor benim de bir 10 gün kaşınmıştı

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 394 göst.
0 oy
3 cevap 277 göst.
0 oy
4 cevap 492 göst.
0 oy
4 cevap 597 göst.

1,512,234 soru

24,666,657 cevap

367,029 kullanıcı

...