0 oy
641 göst.
10 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (207 puan) sordu
Merhaba doğum yapanlar cevap verirse çok mutlu olurum. Ultrasonlar farklı ölçü veriyor devlet bebek buyuk dedi 2 3 hafta önde gidiyo dedi özel normal dedi mesela sizde böyle olup nasil ne zaman doğum yaptiniz ??
Gebelik haftası 31

3 Cevap

0 oy
10 Nisan 2021 (1,156 puan) cevapladı
Dogum zamani degismiyor cnm bebek haftasinda doguyo risk yoksa varsa sezeryana aliyolar zaten benim bi bebegim 2 hafta geriydi 39 da dogdu digeri 2 hafta ondeydi oda 39 da dogdu
-Reklam-
0 oy
10 Nisan 2021 (346 puan) cevapladı
Canım benimde ilk öırendiğim zamandan beri bir haftadan fazla önde devlette aynı şeyi söyledi özel hastane de bende kararsızım herde doğum yapsam diye 
0 oy
10 Nisan 2021 (93 puan) cevapladı
Yaa devlette her hafta gittiğimde benı 2 hafta geriye atıyordu 39 bitti dogum yaptım 6 gün önce bu doktorun belirlediği hafta ama benım hesabıma göre 41 haftalık tı bebegim 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 511 göst.
0 oy
5 cevap 508 göst.
0 oy
16 cevap 729 göst.
28 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fadik. 123 (91 puan) sordu
0 oy
16 cevap 1,234 göst.

1,512,350 soru

24,667,987 cevap

367,102 kullanıcı

...