0 oy
435 göst.
13 Ekim 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (248 puan) sordu

Erken doğum filan değil dir dimi ilk size söylüyorum.

Gebelik haftası 36

2 Cevap

0 oy
13 Ekim 2018 (759 puan) cevapladı

Olabilir canım  kesik kesik mi ağrıların ? Üşütmüș de olabilirsin 

-Reklam-
0 oy
13 Ekim 2018 (261 puan) cevapladı

Dün nst  girdim  o ağrı ben de de var bir süredir. Magnezyum.aliyirum.o ağrı arttığında girdiğinde nst de sanci cıktı bende çok yüksek değil ama magnezyum engelliyor.1 hafta sonra ilacı bırakınca doktorum çok durmaz bebek dedi bana. Ilk kızım da erken doğumdu.34.1 haftalık bugün.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 403 göst.
0 oy
9 cevap 878 göst.

1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...