0 oy
352 göst.
9 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (138 puan) sordu
Bu kremi kulanan varmi
Gebelik haftası 23+5

2 Cevap

0 oy
9 Nisan 2021 (138 puan) cevapladı
Variflex adi
-Reklam-
0 oy
9 Nisan 2021 (72 puan) cevapladı
Ben at kestanesi jeli kullanıyorum çok şükür varisim olmadı çalıştığım firmadan sipariş veriyorum iki paket bitirdim 
9 Nisan 2021 (138 puan) yorumladı
Hamileyken kullansam sıkıntı olurmu

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 713 göst.
0 oy
2 cevap 312 göst.
27 Mart 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zelihafrht27 (107 puan) sordu
0 oy
1 cevap 405 göst.
0 oy
3 cevap 728 göst.

1,512,385 soru

24,668,458 cevap

367,127 kullanıcı

...