0 oy
277 göst.
9 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (68 puan) sordu
Iyi akşamlar bulantilarim oldugu icin yatmadan prilam iciyorum gunduz iyiyim kahvalti yapioyorum cok istahim yok ama kusmuyorum aksam 9 10 gibi bulantim basliyor ve kusuyorum  iki gune bir bazen arka arkaya kusuyorum yediklerim bebegime gidiyor mu yoksa kusunca hepsi gitmismi oluyor gun boyu yediklerim bosa gidiyor gibi. Serum takviyesi almam gerekir mi ?benim gibi gece bulantilari olan var mi

13+4

1 cevap

0 oy
9 Nisan 2021 (48 puan) cevapladı
Bende böyleydim hiç sabah bulantısı çekmedim herşey normal akşam a doğru başlıyordu .. uyumaya calışıyodum  zorla da olsa. 
9 Nisan 2021 (48 puan) yorumladı
15 16 haftalarda düzene girdi
9 Nisan 2021 (68 puan) yorumladı
Insallah benimde girer gun boyu yediklerim aksam gidiyo gibi hissediyorum bazen uyuyorum bende zorla bazende uyutmuyo bulantı;((
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 271 göst.
0 oy
0 cevap 157 göst.
0 oy
4 cevap 300 göst.
0 oy
7 cevap 707 göst.

1,512,285 soru

24,667,114 cevap

367,049 kullanıcı

...