0 oy
258 göst.
9 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu
34+3 haftalık hamileyim hanımlar 3 gündür ayak bileklerim de şişme oluyor normal bişey mi ne iyi gelir acaba 
Gebelik haftası 34+3

2 Cevap

0 oy
11 Nisan 2021 (468 puan) cevapladı
Normal odem topluyor artik ayaklarinizin altina yastik koyup uzanin firsat buldukça
-Reklam-
0 oy
11 Nisan 2021 (234 puan) cevapladı
Haftamız aynı canım seninle benimde sadece tek ayağımda ve bileğinde şişlik oldu diğeri  normal.. sağlık ocaqına gittim tuzu kes ve bol su iç dedi

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 603 göst.
0 oy
3 cevap 300 göst.
8 Haziran 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Ebrud99 (17 puan) sordu
0 oy
4 cevap 398 göst.
9 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Fatma Karaca 01 (9 puan) sordu
0 oy
5 cevap 1,255 göst.

1,512,745 soru

24,673,153 cevap

367,379 kullanıcı

...