0 oy
192 göst.
9 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,236 puan) sordu
Arkadaşlar karnimin  sağ tarafı sabahtan beri sanci girmiş batıyor bana sanki icinde bişey kopacak gibi ağrı oluyor çıkmadı sabahtan bu gaz sancısı mi apandist mi
Gebelik haftası 33

1 cevap

0 oy
9 Nisan 2021 (53 puan) cevapladı
Banada oylenoldu sabaha kadar uyuyamadim gecmis olsun muhtemelen gaz sancisi o ben de paniklenmistim senin gibi apandist mi diye ama gecti cok sükür
9 Nisan 2021 (1,236 puan) yorumladı
Ne zaman geçti peki ne içtiniz benim de sabahtan beri var
9 Nisan 2021 (53 puan) yorumladı
Bisey yapmadim sadece uzandim kendiliginden gecti ama istersen bi dus al belki iyi gelir insallah
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 247 göst.
10 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Buseck (300 puan) sordu
0 oy
2 cevap 281 göst.
0 oy
7 cevap 730 göst.
0 oy
3 cevap 493 göst.

1,512,671 soru

24,672,125 cevap

367,314 kullanıcı

...