Merhabalar doktora gittiğimde bebişim için yüzde seksen kız dedi ama emin konuşmaması tam anlamıyla beni tereddütte bıraktı eğer yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
1,512,338 soru
24,667,957 cevap
367,096 kullanıcı