0 oy
154 göst.
9 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (575 puan) sordu
Kızlar kafam bir hoş böyle ağır geliyor sanki tansiyonum falan iyi ama hafif bir baş ağrısı hep var sizde de oldu mu
Gebelik haftası 30+0
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 609 göst.
0 oy
0 cevap 159 göst.
0 oy
4 cevap 421 göst.

1,512,621 soru

24,671,375 cevap

367,279 kullanıcı

...