0 oy
359 göst.
9 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (571 puan) sordu
Kızlar günaydın, 23+4 teyim akıntım oluyor şeffaf beyaz bazen sarımtırak. Herkeste oluyordur diye düşünüyorum ama yine de sormak istedim 
Gebelik haftası 23+4

2 Cevap

0 oy
9 Nisan 2021 (114 puan) cevapladı
28+3 haftalık olduk. Ben hamile kaldığımdan bu yana hep akıntım vardı. Rengi bazen değişiyor evet. Normalmiş doktoruma sormuştum ben. Ama siz de sorun doktorunuza emin olmak adına. 
-Reklam-
0 oy
9 Nisan 2021 (94 puan) cevapladı
Evet daha da artıyor akıntı normal bence kötü koku olmadığı sürece

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 564 göst.
0 oy
1 cevap 279 göst.
0 oy
3 cevap 402 göst.

1,512,336 soru

24,667,943 cevap

367,096 kullanıcı

...