0 oy
329 göst.
8 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (193 puan) sordu

Arkadaşlar 14 +3 haftalık gebeyim  ikili test yaptirdim  e manızdan sonuçlara baktım  sonucmu  gösteriyor anlıyamadım bi bakarmışız 

image

Gebelik haftası 14

3 Cevap

0 oy
8 Nisan 2021 misafir cevapladı
Bundan değil graguk sonucundan bakılıyor. Onuda doktorunuzdan alip danışabilirsiniz.
-Reklam-
0 oy
8 Nisan 2021 (1,581 puan) cevapladı
Doktorunuza bir grafik verilir orada çıkar sonuç bu değerden belli olmaz.
0 oy
8 Nisan 2021 (54 puan) cevapladı
Bende yptım ama doktor zaten baktıktan sonra bana verdı yani iyi dedı

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,426 soru

24,668,923 cevap

367,153 kullanıcı

...