0 oy
543 göst.
8 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (406 puan) sordu
Kizlar sanirim bebek gununu dolduracak o zamana kilo alirsa normal digum zor mu olur

5 Cevap

0 oy
8 Nisan 2021 (1,310 puan) cevapladı
Kilosu normal 4 kilonun  üstünde normal doğum yapanları duydum:)
-Reklam-
0 oy
8 Nisan 2021 (449 puan) cevapladı
Maşallah kilosu çok iyi 4 kilo üzeri doğumlarda genelde sezeryan öneriyorlar 
0 oy
8 Nisan 2021 (1,604 puan) cevapladı
Benim 36 haftada 3 kilo çıktı :D şuan 37 haftadayim çok kilo alımı olmaz ilk oğlum 4 kilo dogdu normal doğum ile 2 dikisim vardı
0 oy
8 Nisan 2021 (2,326 puan) cevapladı
Gayet iyi çok kilo almaz bundan sonra
0 oy
8 Nisan 2021 (99 puan) cevapladı
Bende 38+3 üm bugün gittim doktora 3200 dedi kilosuna hersey çok güzel normal doğumu bekleyeceğiz dedi doktorum 
8 Nisan 2021 (406 puan) yorumladı
Cati muanesi oldunmu canm
9 Nisan 2021 (99 puan) yorumladı
Oldum canım normal doğum bekliyoruz

İlgili sorular

0 oy
28 cevap 1,359 göst.
0 oy
1 cevap 396 göst.
13 Ekim 2021 Doğum kategorisinde zaytaka (215 puan) sordu
0 oy
13 cevap 798 göst.
2 Mart 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Kader7576 (57 puan) sordu

1,512,402 soru

24,668,671 cevap

367,144 kullanıcı

...