0 oy
142 göst.
8 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (377 puan) sordu
Bugün Başakşehir çam ve sakura Hastanesinde üçlü test sonuçum yüksek çıktığından dolayı amnisentez yaptırdım çok güzel geçti çok şükür çok da güzel yönlendirdiler ilgilendiler allah razı olsun hepsinden sizden sonuçlarım için lütfen dua edin bana ve bebeğime dua bekliyorum ❤️
Gebelik haftası 19+1
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 443 göst.
8 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 54tba_ (377 puan) sordu

1,512,676 soru

24,672,198 cevap

367,323 kullanıcı

...