0 oy
438 göst.
8 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (266 puan) sordu
Kızlar bugün hastaneye gittim yine bebegin karın çevresi 3 hafta geride çıktı doktor dediki ben olsam.bu çocuğu doğurturum diyo zeynep Kamile gidin imkanınız varsa dedi sizce kotu bı durum var mı korkuyorum napamam lazım 
Gebelik haftası 36+6

2 Cevap

0 oy
8 Nisan 2021 (655 puan) cevapladı
Başka hastane ve başka doktorlara görünün üniversite hastanesine gidin. İnşallah bişey yoktur.
-Reklam-
0 oy
8 Nisan 2021 (701 puan) cevapladı
Ultrason terimlerine pek fazla itimat etmeyin, başka bir doktora daha görünmenizi tavsiye ederim 
8 Nisan 2021 (266 puan) yorumladı
Çocuk doğum araştırma hastanesine gidiyoeuz insllah biseyi yoktur
8 Nisan 2021 (701 puan) yorumladı
İnşallah her şeyin hayırlısını versin rabbim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 244 göst.
2 Haziran 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mucizeeeeeeee (2 puan) sordu
0 oy
2 cevap 338 göst.
3 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde sukrank (32 puan) sordu
0 oy
17 cevap 1,224 göst.
26 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Şefika45 (198 puan) sordu

1,512,333 soru

24,667,879 cevap

367,087 kullanıcı

...