0 oy
433 göst.
7 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (106 puan) sordu
25 haftalik bebeğim karnımın altında ağrı oluyor sizdede oluyormu acaba 
Gebelik haftası 25
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
7 Nisan 2021 (1,045 puan) cevapladı
Evet oluyor oynadığı sürece sıkıntı yok
7 Nisan 2021 (106 puan) yorumladı
Çok hareketli karnimda çok baskı oluyor 2. gebeligim ilkinde böyle degildi
7 Nisan 2021 (1,045 puan) yorumladı
Benimde 2. Gebelik bazen çok aşağıya vuruyor 23 haftalık bazen yukarı da oynasında nerede olursa olsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 261 göst.
29 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Leyla4949 (6 puan) sordu
0 oy
1 cevap 326 göst.
0 oy
1 cevap 382 göst.
0 oy
1 cevap 265 göst.

1,512,457 soru

24,669,392 cevap

367,171 kullanıcı

...