0 oy
289 göst.
7 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (144 puan) sordu
İlk gebeliğim kızlar pek bilgim yok 2 gündür çok yoruluyorum eşim covid oldu ekstra temizlik ev işi ymek vs derken kendime pek dikkat edemedim. Şuan uzanınca ilk kez bebeğimin tekmelerini bukadar yogun hissettim. Yada allha korusun tekme sandığım yorgunluktan dolayı kötü Bi durum değildir demi. Gebelik 22 +2

1 cevap

0 oy
7 Nisan 2021 (2,489 puan) cevapladı
Değildir canım yorulduğunda kötü bir şey olsa sancı girer ya da kanama olur. Bebek sen ne kadar yorulursan o da yorulur benim ki genel de hareket etmiyor ne zaman uzanıyorum dinleniyorum zaman geçiyor baya bir süre sonra hareketleniyor
7 Nisan 2021 (144 puan) yorumladı
Anladım canım sağol
-Reklam-

İlgili sorular


1,512,709 soru

24,672,844 cevap

367,364 kullanıcı

...