0 oy
242 göst.
7 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (79 puan) sordu
Arkadaşlar benim hesabıma göre 10 haftalık gebeliğim vardı bugün hastaneye gittimde 11 haftalık bebeğinizin dediler 1 hafta önde gidiyormuş rahimde erken döllenme olmuş sanırım başka bı utrasonda değişik sonuç çıkarmi acaba
Gebelik haftası 11
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
7 Nisan 2021 (379 puan) cevapladı
Erken dolenme olmaz da bebeğin güzel geliştiği için haftasına göre ilerde olabiliyor
-Reklam-

1,512,803 soru

24,674,011 cevap

367,432 kullanıcı

...