0 oy
132 göst.
7 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (155 puan) sordu
Merhabalar 8+3 hamileyim ama 5. Haftadan beridir ara ara ve bir kere yogun şekilde kanama oldu suanda da devam ediyor dr progestan verdi kullanıyorum ama yine oluyo bütün tahlil tetkik sıkıntısız şükür ama neden olduğu bilinmiyor sizlerde de bu durumu yaşayan var mı bebek için sıkıntı oluyo mu düşük yapan oldu mu endişeleniyorum
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 331 göst.
0 oy
0 cevap 107 göst.
29 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sumruhan (4 puan) sordu
0 oy
12 cevap 1,161 göst.

1,512,458 soru

24,669,440 cevap

367,171 kullanıcı

...