Banada soluna yat dedi öyle dediyse vardır bildiği sağ tarafa yatınca bebekler strese giriyormuş kan akışı yavaş oluyormuş bebeğini düşün sola yat güzelim kalbini ferah tut hiçbişey olmaz
1,512,662 soru
24,672,035 cevap
367,306 kullanıcı