0 oy
1,143 göst.
6 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (286 puan) sordu
Kızlar canım hergün Nescafe istiyor zararlımıdır bebeğime 
Gebelik haftası 18+3

21 Cevap

0 oy
6 Nisan 2021 (741 puan) cevapladı
Gunde bir fincan iciyorum. Doktor gunluk 60mg a kadar sikinti gormuyor kafein oraninda. 
-Reklam-
0 oy
6 Nisan 2021 (280 puan) cevapladı
Ben türk kahvesi ve gol içiyorum siğerleri midemi ekşitiyor. Doktorum içebilirisin dedi
0 oy
6 Nisan 2021 (3,950 puan) cevapladı
Valla hergün tüketmemeye çalşıyorm ama bende kahvaltıda çay yerine bazen nescafe içiyorum daha çok hoşuma gidiyor ama sadece 1 bardak
0 oy
6 Nisan 2021 (1,522 puan) cevapladı
Türk kahvesi içsen daha iyi, günde 1 fincan icebilirsin.nescafe içtiğim zaman ben 1 çay kaşığı koyuyorum her gün içmiyorum ama binde bir, çok bir zarari olacağını sanmam ama sonuçta doğal değil 
0 oy
6 Nisan 2021 (272 puan) cevapladı
Sizlere afiyet olsun ama okurken bile midem kötü oldu kiz nasıl içiyorsunuz kahveeeyi ben hic icmedim varya. Ah bu gebelik insana neler yaptırıyor. Gebelik oncesi nasıl icerdim simdi tiksiniyorum 
6 Nisan 2021 (735 puan) yorumladı
Aynen bende Türk kahvesi 4 aydır ağzıma koymadım. Sadece granül kahve içiyorum onu da sütsüz oda 2 hafta da 1
6 Nisan 2021 (272 puan) yorumladı
Dogumdan sonra inslalah icerim artik ben benim yerime de icersiniz kahve severler
0 oy
6 Nisan 2021 (994 puan) cevapladı
Canim bende 18+6 haftaligim. Benimde hergün nescafe icesim geliyo ama icinde 75 mg kafein varmış. Doktor hergün içme ama haftada 3 veya 4 defa icebilirsin dedi. Düzenli içmek bebegin beyin gelisimine zararliymis. 
0 oy
6 Nisan 2021 (223 puan) cevapladı
Çok nadir canım ayda bir kere canım istediği Zaman sıcak süte şu karıştırmadan içine çay kaşığı ucuyla az atıyorum iyi geliyor bana 
6 Nisan 2021 (223 puan) yorumladı
3 ü 1 arada tüketmeyin hanımlar full katkı maddesi onlar granül olandan süte atın
0 oy
6 Nisan 2021 (24 puan) cevapladı
Benimde çok istiyo ama zararli
0 oy
6 Nisan 2021 (1,224 puan) cevapladı
Günde 3 fincan içiyorum canım ikinci gebeliğim
0 oy
6 Nisan 2021 (249 puan) cevapladı
Nescafe hiç içmedim ama türk kahvesi içiyorum 1  fincan hergun 
0 oy
6 Nisan 2021 (181 puan) cevapladı
Doktor bana hafta bir kere canin isterse iç dedi omun dışında sakıncalı olduğu söyledi canım saten asla kahveyle aram yok böyle zamanlarda ise yaradı hiç aklıma gelmez kahve 
0 oy
6 Nisan 2021 (1,230 puan) cevapladı
Hamileliğimin başından beri hiç canın istemiyor tiksindim sanki içemiyorum o yüzden 
0 oy
6 Nisan 2021 (66 puan) cevapladı
Ohooo telvesini de kaşıkla yiyorum
0 oy
6 Nisan 2021 (524 puan) cevapladı
Hergün içmesen iyi olur. Sen de ya da bebeğin de kansızlık olabilir dikkat et 
0 oy
6 Nisan 2021 (107 puan) cevapladı
Canım günde 60mg icebilirsin ama ben sigara da tüiettiğim icin nescafe hic icmedim cajik cok cekti yine inatla su ictim
0 oy
6 Nisan 2021 (448 puan) cevapladı
sadece Türk kahvesi içiyorum canım çektiğinde çok nadir filtre içiyorum
0 oy
6 Nisan 2021 (968 puan) cevapladı
İçmiyorum. Dışarıdan decaf alıyorum 
0 oy
6 Nisan 2021 (1,850 puan) cevapladı
Evet bunu yazarken içiyorum valla . Gün-de 1 fincanı asmıyorum ama bazen türk kahvesi bazen nescafe.  Nescafe içersem de hazır paketler değilde kavanozdan kendim yapıyorum 
0 oy
6 Nisan 2021 (380 puan) cevapladı
Yaklaşık 1 saat önce Starbucks cappuccino cekti canım gittik opetten aldık eşimle soguk soguk içiverdim :)))) 
0 oy
6 Nisan 2021 (50 puan) cevapladı

Bende hergün bir fincan türk kahvesi içiyorum inşallah bir zararı yoktur:) 

İlgili sorular

0 oy
28 cevap 1,425 göst.
0 oy
4 cevap 422 göst.
0 oy
24 cevap 1,688 göst.
1 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 1anneadayi (905 puan) sordu

1,512,755 soru

24,673,389 cevap

367,400 kullanıcı

...