Merhaba hanımlar oksabar iğnelerim ikisi de aynimi oluyor ben herzaman büyük olanı
kullandım bide ince olan iğne kapağı actigim zaman iki üç damla damlıyor korkuyorum bir Şey olcak diye
1,512,233 soru
24,666,632 cevap
367,023 kullanıcı