0 oy
263 göst.
6 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (94 puan) sordu
36+3 haftalik gebeyim bugün doktor kontrolumuz vardi 3 cm acilmam varmis nst de 2 tane agrim cikti yatiş oneriyorum ama doğuma almazlar dedi doktor bende yatmadim hastaneye 3 4 gundur sol kasiğim cok agriyo daha da devam ediyor cok halsizim agrilarim cok fazla asiri terlemede var acaba doğumum yakin mi tecrubeli anneler yazarsa sevinirim nişan veya su gelmedi 3 cm acilmayla gelir mi 
Gebelik haftası 36+3
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 435 göst.

1,512,191 soru

24,666,068 cevap

366,981 kullanıcı

...