Merhaba, benim ilk doğumum sezeryan ile doğum yaptım. Başlarda bende de süt yoktu, ek takviye kullandım hem sütü çoğalttı hem de gaz sorunum vardı o geçti. Fotoğrafını bırakıyorum, umarım faydası olur. Sağlıkla, güle güle büyütün bebeğinizi
1,512,817 soru
24,674,188 cevap
367,438 kullanıcı