0 oy
264 göst.
6 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (234 puan) sordu
Hanımlar dün balık yedim kalan kısmını da dışarıda bekletmeden direkt buzdolabına kaldırmıştım.Bugün de onu yedim. Ancak bugün ishal olmuşum. Balık mı dokundu yoksa hamilelikte hormonal olabiliyor mu böyle şeyler? Bebeğe zararı olur mu? 
Gebelik haftası 16+6

1 cevap

0 oy
7 Nisan 2021 (10 puan) cevapladı
Benim de aralıklı olarak böyleyim bi gün ishal 2 gün normalim olabilir bence normal bende bi sıkıntı olmadı henüz 31 haftalık olduk .bol su iç ama ishalle beraber su eksilir vucudunda enerjin düşmesin bol su tüket ama 2 ya da 3 gün ard arda devam ederse ishalin doktora danış derim hamilelikte susuz kalmak iyi değil diye biliyorum 
7 Nisan 2021 (234 puan) yorumladı
Teşekkürler.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 401 göst.
7 Eylül 2024 Doğum kategorisinde Alarabozz (132 puan) sordu
0 oy
3 cevap 480 göst.
25 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde Linosum (1,047 puan) sordu
0 oy
2 cevap 369 göst.

1,512,225 soru

24,666,450 cevap

367,010 kullanıcı

...