0 oy
168 göst.
6 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (160 puan) sordu
Merhaba. Doğum belirtsi olarak başlayan bel ağrısı sürekli bir ağrı mı olur yoksa o da sancı gibi belli aralıklarla gidip gelir mi, bilgisi olan var mı acaba? Yaklaşık yarım saat önce belim ağırmaya başladı ama sadece sol taraf ağrıyor ve gidip gelen bir ağrı değil daha çok hareket ettikçe ağrı giriyor. Birden durduk yere başlayınca, vakit de geldi. İnşallah doğum habercisidir:)
Gebelik haftası 39+6

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 289 göst.
28 Haziran 2023 Doğum kategorisinde Hilal Emen (2 puan) sordu
0 oy
0 cevap 163 göst.
13 Ocak 2022 Doğum kategorisinde Miraaggsh (280 puan) sordu
0 oy
1 cevap 221 göst.
0 oy
4 cevap 425 göst.

1,512,447 soru

24,669,259 cevap

367,164 kullanıcı

...