0 oy
324 göst.
5 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (389 puan) sordu
Kızlar gün dolana kadar su gelmezse dogumhanede nasıl patlatiyorlar suyu ilk gebeliğim bilenler yazabilir mi rica etcem 40. Haftamiza geldik hala su nişan yok
Gebelik haftası 40

3 Cevap

0 oy
5 Nisan 2021 (597 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Ben ablamdan biliyorum sis gibi birseyle patlatiliyor ama acitmiyor en azndan ablam ole demisti 
5 Nisan 2021 (389 puan) yorumladı
Peki zararı felan var mı bebeğe felan
5 Nisan 2021 (94 puan) yorumladı
Yok cnm bnmde ilkte ebe allatn bakınca patlamisti bebege ne olcak zaten dogsun sancın olsun diye patlatiyolar merak etme ikin ci dogumda kendi suyuum sancim oldu ilkler genelde boyle oluyo
5 Nisan 2021 (389 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim :)
-Reklam-
0 oy
5 Nisan 2021 (98 puan) cevapladı
Canim doğum anına kadar patlamaya bilir benim ilk gebeligimde sis gibi birseyle patlatmisti ikinci gebeliğim de eliyle patlattı doğum zamanında 
5 Nisan 2021 (389 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederim :)
0 oy
5 Nisan 2021 (113 puan) cevapladı
ne ile patlattiklarini bilmiyorum ama iki gebeligimdede doğum masasinda patlattilar hiç acı falan olmuyor merak etme şırıl şırıl akip gidiyor sonrada zaten ıkınmaya basliyon hayırlısı ile kucağına almayı nasip etsin rabbim içindende ban a ve hepimize
5 Nisan 2021 (389 puan) yorumladı
Amin canım inşallah

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 635 göst.
0 oy
6 cevap 555 göst.
0 oy
4 cevap 364 göst.

1,512,149 soru

24,665,569 cevap

366,955 kullanıcı

...