0 oy
285 göst.
5 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (53 puan) sordu
Gebelikte neden karaciğer degerleri yükselir bilgisi olan var mı. 25 haftalik gebeyim ilk aylarda yine yükselmisti. Simdi tekrar yükselmiş.  Bebeğime bir zarari olur mu
Gebelik haftası 25

2 Cevap

0 oy
5 Nisan 2021 (598 puan) cevapladı
Bir zararın olacağını düşünmüyorum çünkü benim de karaciğer değerlerim baya yükselmişti canım 200 300 lerdeydim baya bebeğime bir etkisi olmadı doğumdan sonra da değerlerim düzeldi
5 Nisan 2021 (53 puan) yorumladı
Doğuma kadar yüksek miydi
5 Nisan 2021 (598 puan) yorumladı
Evet daha da yükseldi doğumdan sonra düzeldi
-Reklam-
0 oy
5 Nisan 2021 (665 puan) cevapladı
Karaciğer enzimleri yüksekse kaşıntı yapıyor bildiğim kadarıyla gebelik kolestaz ı deniliyor. Eğer yoksa yine de takip edin doktor bişi demedi mi 
5 Nisan 2021 (53 puan) yorumladı
Kaşıntı hiç bisey yok  açlik safra asidi testi yaptirdim o da normal bir haftadir sürekli gidiyorum doktora düşmeye başlamış.  Neden yükselir ki

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 222 göst.
0 oy
4 cevap 407 göst.
27 Ağustos 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Besime (1,206 puan) sordu

1,512,294 soru

24,667,240 cevap

367,056 kullanıcı

...