0 oy
705 göst.
5 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (554 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar. Cumartesi günü 39+3 günlükken bebeğimi kucağıma aldım elhamdülillah. Açılmam olduğu halde, sancılarım düzensiz olduğu için suni sancı verildi, zorlu bir süreçti, ama sonucu muhteşem di. Rabbim bütün hamilelerin bebislerini sağlıkla kucağına almasını nasip etsin.
Gebelik haftası Doğdu

5 Cevap

+1 oy
5 Nisan 2021 (965 puan) cevapladı
Allah analı babalı sağlıkla büyütsün inşallah. 
5 Nisan 2021 (554 puan) yorumladı
Amin canım cümlemizin bebeklerini inşallah.
-Reklam-
+1 oy
5 Nisan 2021 (442 puan) cevapladı
Allah analı babalı büyütsün inşallah geçmiş olsun 
5 Nisan 2021 (554 puan) yorumladı
Amin canım, çok teşekkür ederim.
+1 oy
5 Nisan 2021 (10 puan) cevapladı
Allah analı babalı büyütsün darısı başıma 38+5im
5 Nisan 2021 (554 puan) yorumladı
Amin,amin, Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah.
0 oy
26 Eylül 2021 (822 puan) cevapladı
Muş devlet hastanesinde mi dogum yaptınız hastane nasil

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 708 göst.
0 oy
6 cevap 936 göst.
0 oy
11 cevap 1,150 göst.
21 Mart 2020 Doğum kategorisinde Canparcası (119 puan) sordu
0 oy
2 cevap 296 göst.

1,512,514 soru

24,670,162 cevap

367,210 kullanıcı

...