0 oy
192 göst.
5 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (210 puan) sordu
Merhaba ben de ayın 20 adet oldum 3 de rahim testi oldum şuhan bile adet olmadm 15 gün geçikme oldu dün test yaptım sonu pozitif çıktı ama ben hala inanamıyorum acaba ilaçdan dolayı mı gecikme oldu diyr düşünüyorum:(

2 Cevap

0 oy
5 Nisan 2021 (216 puan) cevapladı
Pozitif çıktıysa nasıl ilaçtan dolayı olsun gecikme belki olurdu ama test pozitif çıkmazdı kan verdiniz mi en sağlıklı sı kan vermeniz bence 
-Reklam-
0 oy
5 Nisan 2021 misafir cevapladı
Bu gün pazartesi hemen kan verebilirsin 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 560 göst.
0 oy
1 cevap 180 göst.
20 Temmuz 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Merada (265 puan) sordu

1,512,417 soru

24,668,827 cevap

367,148 kullanıcı

...