0 oy
360 göst.
5 Nisan 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (23 puan) sordu
Bebegim erken dogdu 35 haftalık 9 günlük oldu bugün küvezde hala 2 600 dogdu şimdi sabah hemşiresi 2800 dedi uzun zamandır ışın tedavisi görüyor bu kadar uzun görmesi zararlı degilmii iyi diyorlar aama daha çıkarmıyorlar inşallah 11 de doktorunu arayıp bilgi alıcam sarılık degeri 13 müş nasıl bilgisi olan saglık sız bir bebek kilo almaz diye düşünüyorum hala neden çıkartıyorlar kii 
Gebelik haftası Dogdu
Kapatılma nedeni: Bebek bakımı bölümüne yazınız

1 cevap

0 oy
5 Nisan 2021 (213 puan) cevapladı
Çok geçmiş olsun inşallah sağ salim kucağına alırsın bşy merak ettim neden ışın tedavisi alıyor
5 Nisan 2021 (230 puan) yorumladı
Bende merak ettim bekliyim burda
5 Nisan 2021 (23 puan) yorumladı
Sarılık için aradım doktorunu şimdi vermiyoruz dedi içim rahatladu
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 878 göst.
0 oy
7 cevap 610 göst.
16 Ağustos 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Defo (392 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,325 cevap

367,168 kullanıcı

...