0 oy
253 göst.
4 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (194 puan) sordu
Diş apsesi için antibiyotik kullanıyordum. 2 gündür içmiyorum. Dişim sallanıyordu. Bugün iltihapli olan dişim yarısı kırılıp düştü. Hala iltihap var. Kana karışırmı. Diş doktoruna randevu alamiyorum 10 15 gün sonraya veriyorlar. Antibiyotik hemen içtim. Şişlik var hala 
Gebelik haftası 6+6

1 cevap

0 oy
4 Nisan 2021 (49 puan) cevapladı
Iltihapli dişe sarımsak sür biraz içinde kalsın 15 dakika sonra yıkayın sarımsak iltihabı kurutuyor ağrısı geçmese bile iltihap geçiyor. Tuzlu gargara da aynı şekilde 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 341 göst.
4 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mirac.. (194 puan) sordu
0 oy
3 cevap 249 göst.
0 oy
0 cevap 124 göst.
15 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gulsah 64gulsah (42 puan) sordu
0 oy
1 cevap 156 göst.

1,512,150 soru

24,665,538 cevap

366,953 kullanıcı

...