0 oy
468 göst.
4 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu
Doktor yeni olduğu için tedavi yapmıyor böyle ağrıyla ne kadar durabilirim zor durumdayım siz neler yaptınız diş ağrısında
Gebelik haftası 6. Hafta

7 Cevap

0 oy
4 Nisan 2021 (508 puan) cevapladı

Kekik kaynat suyunu sogut bir kavanoza koy lavabonun kenarinda kalsin gecip cikip agzina al gargara gibi yapmasanda agzinda tut kalsin bunu gecene kadar her gun duzenli yap faydasi olur bende oldu dis doktorum devam et dedi cok sukur gecti 

4 Nisan 2021 (355 puan) yorumladı
Asla kekik olmaz direk düşük yapmaya sebep her ne kadar agizdada tutsa olmaz ya tutarsa az da olsa
4 Nisan 2021 (508 puan) yorumladı
İcmeyecek agzinda tutup tukurecek zaten insan iki kat dikkat eder yutmamak icin doktora sormadan zaten boyle bisey yapmadim dis doktorumda devam et dedi cok sukur gecti skntida olmadi yinede kendisi bilir zaten benimki bir tavsiye
-Reklam-
0 oy
4 Nisan 2021 (17 puan) cevapladı
Cok iyi anlıyorum seni ben de hep cektim hala cekiyorum ama  3 aydan sonra tedavi olabilyon sakın agrim geçti diye ihmal etme 4.5.6 ayda yaptin yaptin yoksa yine yapamazsın 

Bu arada sabahları kekiği yarim bardak  kaynar suya bir tutam at aksama kadar her firsatta agzini onla gargara yap iltihaba iyi geliyor tabi tam çözüm degil ama en etkili doğal yöntem  bu içme sakın bitki çayları zararli sadece gargara yap canım Allah şifa versin 
0 oy
4 Nisan 2021 (285 puan) cevapladı
Benimde 7. Haftada tutmuştu neler neler denedim en son soğanı közlyip cücüğünğ kattım 10 gün sonunda ağrı falan kalmadı iki günde soktü attı  5 aylıkken de gidip tedavim oldum dişimi çektim çok şükür şu an iyiyim
0 oy
4 Nisan 2021 (165 puan) cevapladı
ibrahim saracoglunun nar kürü şiddetld tavsiye ederim narin suyunu sıkıp gargara yapıyorum yarim saat arayla agzinizda tutabildiginiz kadar tutun ve tükürün inanin yumurta kadardi iltihabım kendiliginden patladi 
0 oy
4 Nisan 2021 (556 puan) cevapladı
Diş etimde küçük çaplı iltihaplar yaşadım diş hekimi kloroben gargara verdi akşamdan sabaha geçiriyordu 
0 oy
4 Nisan 2021 (355 puan) cevapladı
Karanfil al ağrıyan dişin uzerine biraz bastır ezilsin sonra orada 20 dk tut uyusur iyi gelir. Malesef ben çok cektim 16 haftadan sonra yapıyorlar. Çok şükür 16 haftada yaptırdım rahatladim
0 oy
8 Nisan 2021 (234 puan) cevapladı
Canim benim de boğaz iltihabı vardı hiç korkma doktora git ağız sprayi yazsın rahatlatır , doktora danışmadan bence de bişey yapma 6 . Hafta çok riskli bir dönem 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 633 göst.
0 oy
4 cevap 819 göst.
0 oy
3 cevap 812 göst.

1,512,799 soru

24,673,921 cevap

367,429 kullanıcı

...