19 martta kimyasal gebelik yaşadım 23 martta adetim bitti o gün ilişkiye girdim 2 gün üst üste şuan kasık ağrım oluyor arada bir ve seğirme oluyor sizce neden hamile olabilir miyim acaba
Ay Allah iyiliğinizi versin o gün ustustte ilişkiye girsende yumurtlama yoksa hamile kalamazsın hergun giriyoruz zor oluyor hamile kalmak ) kafanı yorma hamile değilsindir
1,512,344 soru
24,667,973 cevap
367,100 kullanıcı