11+3 deyken yaptırdım kadın doguma gittim sonucu bekliyorum 15 nisanda randevum var gittiğimde 14 hafta 3 günlük falan olcak sanırsam cinsiyet belli olurmu acaba
1,512,684 soru
24,672,310 cevap
367,329 kullanıcı