0 oy
523 göst.
3 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (62 puan) sordu
39+2haftalik hamileyim ishal oldum karnım baya agriyo sizce bu normalmi ve doğum belirtisi mi acaba
Gebelik haftası 39+2

2 Cevap

0 oy
3 Nisan 2021 misafir cevapladı
 
En İyi Cevap
Dogum belirtisi canim büyük ihtimalle rabbim hayirlisiyla kucağına almayı nasip etsin inşallah
3 Nisan 2021 (62 puan) yorumladı
Allah razı olsun Allah kimseyi zorda darda bırakmasın inşallah
3 Nisan 2021 misafir yorumladı
Amin inşallah
-Reklam-
0 oy
3 Nisan 2021 (305 puan) cevapladı

2 doğumumda aynen bu şekilde başlamıştı allah sağlıkla kucağıniza almayı nasip etsin :angel:<3

3 Nisan 2021 (305 puan) yorumladı
Herkez de aynı olur mu bilmiyorum ama doğum belirtisi sancıda eşlik ediyordu bana
3 Nisan 2021 (62 puan) yorumladı
Evet biraz
3 Nisan 2021 (62 puan) yorumladı
Sancimda var birax
3 Nisan 2021 (305 puan) yorumladı
Devam ederse mutlaka hastaneye git inşallah bir nefeste kucağına alırsın
3 Nisan 2021 (62 puan) yorumladı
Allah razı olsun ablacim

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 318 göst.
0 oy
12 cevap 1,067 göst.

1,512,655 soru

24,671,928 cevap

367,298 kullanıcı

...