0 oy
267 göst.
3 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (58 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar ben beş aylık gebeyim pırogastan habi kullanıyorum bu aya kadar kulanan varmı biraz tedirginm nezamana kadar kullandiniz 
Gebelik haftası 23
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
3 Nisan 2021 (6,107 puan) cevapladı
4 aya kadar kullandım doktorum bırak dedi bıraktım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 251 göst.
3 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Hdfjhsdkkm (58 puan) sordu
0 oy
1 cevap 682 göst.
0 oy
0 cevap 167 göst.

1,512,339 soru

24,667,966 cevap

367,099 kullanıcı

...