0 oy
192 göst.
3 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (11 puan) sordu
Ben doğum yalali 25 gün oldu bebeğime sütüm yetmiyo agliyo sürekli mama takviyesi veriyoruz süt ilerde yetermi ve ilerde emzirmek gebelikten korurmu
Gebelik haftası Dogdu
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
3 Nisan 2021 (120 puan) cevapladı
Ne kadar çok emzirirsen bebeğini o kadar çok sütün gelir canım. Ben emziriyodum sonra göğsümü sağıyodum ki süt bitsin beyine uyarı gitsin süt oluştursun. Yetti de arttı bile bazen bebeğime. Bi de düzenli emzirmek korur canım yani her gün aynı saatte aynı saat aralıklarında beslersen korur ama onun dışında süt korumaz.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 423 göst.
3 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Aysessnmz31 (11 puan) sordu
0 oy
0 cevap 135 göst.
3 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Aysessnmz31 (11 puan) sordu
0 oy
1 cevap 186 göst.
3 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Aysessnmz31 (11 puan) sordu
0 oy
0 cevap 138 göst.
3 Nisan 2021 Doğum kategorisinde Aysessnmz31 (11 puan) sordu

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...