0 oy
265 göst.
3 Nisan 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (150 puan) sordu
Kızlar sol göğsümün ucunda gözle bakınca ayırt etmesi biraz zor olduğu halde canımı yakan bi sertlik var ağrı yapıyo acıyo sizde yaşayan var mı her an doğum yapabilirim çocuk emzirmekten korkuyorum çok acıyacağı kesin 
Gebelik haftası 39+5

1 cevap

0 oy
3 Nisan 2021 (703 puan) cevapladı
Oyle bir sertlik yasamadim ama doktora danisamadan dogum yaparsan o zaman mutlaka sor.

Bir de gogus kalkani tavsiye ederim. Yara olusumunu engelliyor ve emzirmrk cok kolaylasiyor.gecmis olsun. 
3 Nisan 2021 (150 puan) yorumladı
Teşekkürler canım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 264 göst.
0 oy
2 cevap 339 göst.
2 Şubat 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugba burcu (231 puan) sordu
0 oy
1 cevap 218 göst.
0 oy
2 cevap 471 göst.

1,512,693 soru

24,672,402 cevap

367,337 kullanıcı

...