0 oy
267 göst.
2 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (156 puan) sordu
Arkadaşlar burda çekirge doruk hastanesinde sezeryan olan var mı nasıl bir süreç oluyor bir gün önceden mi yatırılıyor hastanede birde memnun kaldınız mı?
Gebelik haftası 33

1 cevap

+1 oy
2 Nisan 2021 (3 puan) cevapladı
Benimde 16 Nisan'da sezeryanla doğumum var bende merak ettim heyecan la bekliyorum cevapları 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 351 göst.
0 oy
1 cevap 243 göst.
10 Şubat 2023 Doğum kategorisinde Hafaye (239 puan) sordu
0 oy
1 cevap 254 göst.
10 Şubat 2023 Doğum kategorisinde Nuno (9 puan) sordu
0 oy
1 cevap 300 göst.
19 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Esra temel (188 puan) sordu

1,512,562 soru

24,670,861 cevap

367,250 kullanıcı

...