0 oy
860 göst.
2 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (76 puan) sordu
Merhabalar hayırlı geceler 36 haftamı doldurdum ve karnım çok sert ve bebek çok geriliyor bu zamanda normalmi yoksa erken doğum belirtisimi

3 Cevap

0 oy
2 Nisan 2021 (94 puan) cevapladı
Benimde sertlesiyo sancımı oluyo nedir
2 Nisan 2021 (76 puan) yorumladı
Şancı olmuyor sertleşme oluyor tabi kıpırdadıkça ağrı oluyor
-Reklam-
0 oy
2 Nisan 2021 (573 puan) cevapladı
Benim de 35+6 haftalık bebek ara ara kasılıyor İnan canımı bile yakıyor ve çok hareketli afedersin ama lavabodan çıkamıyorum sanırım doğum için kanala yerleşiyor çünkü nst'de sancım çok az gözüküyor
2 Nisan 2021 (76 puan) yorumladı
Aynı haftadayız sizinki ilk mi bellimi doğum tarihiniz
2 Nisan 2021 (573 puan) yorumladı
Evet ilk gebeliğim doğum tarihi belli değil ama doktor baş geliş dedi bebek için yani inşaallah normal doğum gibi gözüküyor şuan için..
2 Nisan 2021 (76 puan) yorumladı
Ben sezeryan olucam hayirlisiyla kucağımiza alırsın insallah
2 Nisan 2021 (573 puan) yorumladı
Ya maşallah belli oldu mu doğum tarihin
2 Nisan 2021 (76 puan) yorumladı
38 doldumu aliyorlar doktirlar bnm 3 cu gebeligim ayin 20 sinden once alacak bakalim gun tm belli deil
0 oy
2 Nisan 2021 (411 puan) cevapladı
Kasılma çok oluyor bende dün hastaneye kontrole gittim sancım çıktı yatış verdi ama yatmadım bı kontrole gitmekte fayda var 
2 Nisan 2021 (76 puan) yorumladı
Aynen zaten randevi m var bakalım ne diyecek doktor

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 685 göst.
0 oy
2 cevap 357 göst.
20 Kasım 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ruzgarim (83 puan) sordu
0 oy
2 cevap 245 göst.
0 oy
7 cevap 826 göst.

1,512,564 soru

24,670,893 cevap

367,252 kullanıcı

...