0 oy
235 göst.
2 Nisan 2021 Doğum kategorisinde (6 puan) sordu
Hanimlar bn yeni dogum yaptim bebegim hastanede ona süt sağip gndriyom ama sol ğöğsum tas gbi yumuşamiyo sütte az geliyo ama sağ goğsumden geliyo suy yumuşuyo npmam lazim sol göğsümün yumuşamasi icin cok agriyo sızlıyo

1 cevap

0 oy
5 Nisan 2021 (1,460 puan) cevapladı
Benim de ilk dogumda goguslerim tas gibiydi, sikamiyordum elimle , ezilmiyordu bile. Hastane tipi pompalari bir deneyebilirsin, hastanede oluyo. Ben sicak duşta elime tarak alip yukardan asagi tarar gibi masaj yapmistim. Bana da biri söylemişti goğsunu tara diye. Ise yaramisti bende.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 151 göst.
6 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Erenn (14 puan) sordu
0 oy
2 cevap 601 göst.
20 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde H.aktrk17 (3 puan) sordu
0 oy
0 cevap 120 göst.
12 Ağustos 2024 Doğum kategorisinde Meryemcik333 (1 puan) sordu

1,512,391 soru

24,668,515 cevap

367,127 kullanıcı

...