0 oy
493 göst.
1 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (44 puan) sordu
Ya kizlar ben çok kötüyüm ya kim ne derse desin sinir oluyorum qicik oluyorum kocam bile bana güzel şey söyleyince sinir yapıyorum her kese karşı boyleyimmm nedenn?
Gebelik haftası 17
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 248 göst.
+1 oy
2 cevap 313 göst.
7 Temmuz 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
0 oy
3 cevap 272 göst.
25 Mayıs 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Azize 34 (27 puan) sordu
0 oy
4 cevap 417 göst.
22 Mayıs 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu

1,512,233 soru

24,666,634 cevap

367,026 kullanıcı

...