0 oy
179 göst.
1 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (158 puan) sordu
Kizlar merhaba , disim çürüdü ve agri yapiyor kendi doktorumla görüştüm dişimi uyusturmak icin bir ilaç önerdi dolgu sırasında onu kullanabilir disci dedi ancak benim içim yine de rahat değil yaptırsam mi yaptirmasam mi bilemiyorum . Hamilelikte dolgu ve kanal tedavisi yaptıran var mi bebekte herhangi bir problem oldu mu? 
Gebelik haftası 34+3

2 Cevap

0 oy
1 Nisan 2021 (133 puan) cevapladı
Ben antibiyotik kullandım dolgu da yapıldı sonrasında bi sorun yaşamadım ama tabi ki en doğru bilgiyi doktorunuz verir 
-Reklam-
0 oy
1 Nisan 2021 (292 puan) cevapladı
Doktorum bana 4. aydan sonra yaptırabilirsin ama kullandığın ilaçları benim bilmem gerekiyor dedi o zamanlar 2 aylıktım ağrı biraz olsun geçti idare ediyorum şuan 4 aylık oldum dayanabildiğim yere kadar dayanacağım bende korkuyorum ama çektiren dolgu yaptıran çok kişi var 

İlgili sorular


1,512,775 soru

24,673,578 cevap

367,411 kullanıcı

...