0 oy
459 göst.
1 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu
Benim hiç karnım yok siizn karnınız ne durumda
Gebelik haftası 26

1 cevap

0 oy
1 Nisan 2021 (335 puan) cevapladı

Bebimde küçük:ermm:

1 Nisan 2021 (19 puan) yorumladı
Sen kaç haftaliksin
1 Nisan 2021 (335 puan) yorumladı
19 sabahlari yumuşacik oluyor ve düm düz öğlen 2 den sonra biraz bir büyüme oluyor okadar 5 ayımdayım sanki yeni gebe kalmişım gibi ama bebek tekme atıyor sağlığında hiç bir sorun yok şükr iç karnım büyükmüş öyle diyorlar :)
1 Nisan 2021 (19 puan) yorumladı
Ben de yedi ayima giricem nerdeyse benimkinde çok harekeli ama karnım belli değil  ama rahat hareket ediyorum avantaj gibi biraz
1 Nisan 2021 (335 puan) yorumladı
Bende kendimi hafif hissediyorum bide doğduktan sonra cabuk toparliycaz biz :)) +2 avantaj  takma o yüzden ben anladim bebim karnım fazla çıkmıycak bebeğim iyi olsun önemli ola o
  :)))
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 345 göst.
11 Kasım 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Bbay (55 puan) sordu
0 oy
18 cevap 792 göst.

1,512,174 soru

24,665,886 cevap

366,974 kullanıcı

...