0 oy
295 göst.
1 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu
İlk gebeliği yaşayanlar konuşalım mı biraz? Nasılsınız neler hissediyosunuz? Ben bugün 13 haftalık oldum. İlk gebeliğim. Sanırım alışmaya başladım sizler nasılsınız?
Gebelik haftası 13

1 cevap

0 oy
1 Nisan 2021 (67 puan) cevapladı
Bizde bugün 13 haftalık olduk  karnımda büyüyen mucizenin olması gerçekten çok mutlu edici iyiyim ama ara sıra karnıma giren ağrının haddi hesabı yok ilk gebelik birde tecrübesiz ve birşeyden anlamıyorum çocuk gelişimi okudum ama hâlâ tecrübesiz hissediyorum korkuyorum da birşey olacak diye Allah Herkesi evladına kavuştursun. 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 253 göst.
0 oy
5 cevap 410 göst.
0 oy
1 cevap 184 göst.
14 Kasım 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gulche (538 puan) sordu
0 oy
3 cevap 312 göst.

1,512,662 soru

24,672,052 cevap

367,307 kullanıcı

...